Vaihto ja palautus

Lily & Noa tarjoaa ilmaisen vaihto- ja palautusoikeuden 14 vuorokauden ajan!

Oikeus koskee kaikkia valikoimamme tuotteita, mukaanlukien aletuotteet.


Muista pyytää aina kuitti palautuslähetyksistäsi!


Palautus

Jos haluat palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, ole ensin yhteydessä sähköpostitse info@lilynoa.fi. Palauttaminen on ilmaista silloin, kun palautuksesta ilmoitetaan etukäteen sähköpostitse ja palauttaminen tehdään saatujen ohjeiden mukaisesti.

Liitä ilmoitukseesi seuraavat tiedot:

- tilausnumero tai tilauspäivämäärä
- mitä tuotetta asia koskee
- syy palautukselle/vaihdolle
- haluatko palauttaa lähetyksen postin vai matkahuollon kautta

 Toimitathan palautuksen kuljetukseen viikon sisään vastauksen saamisesta.

Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön, tuoteselostelaput kiinni ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua!

Palautus maksetaan takaisin 1-3 arkipäivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Rahat palautetaan samaa maksutapaa käyttäen, jolla olet ostoksesi maksanut. Ellei tuotteet ole enää myyntikuntoisia, otamme yhteyttä ennen rahanpalautusta.

Mahdolliset laskutuspalveluiden lisäkustannukset jäävät asiakkaan maksettavaksi, esimerkiksi Collectorin laskutuskulu 2,95€ vaikka palauttaisit tilauksesi.

Merkitse saamasi tunnus lähetyksen päälle ja pyydä palautuksestasi kuitti. Voit jättää palautuksen mihin tahansa matkahuollon tai postin pakettipisteeseen. Pakkaathan tuotteen huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palauttaminen! Noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme 10€ käsittelymaksun. Posti ja matkahuolto säilyttävät paketteja noutopisteessä 7 vuorokautta, schenker 14 vuorokautta. Nouda pakettisi säilytysajan puitteissa tai tee ilmoitus tilauksen peruutuksesta.
Ellei saapumisilmoitusta kuulu, voit aina olla yhteydessä minuun niin selvitetään yhdessä missä paketti matkaa. Toimitusvahvistuksesta voit myös itse tarkastaa lähetyksesi seurantatunnuksen.


Vaihto

Mikäli haluat vaihtaa jonkin tuotteen tilauksestasi, toimi yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Kerro jo ensimmäisessä viestissäsi, mihin tuotteeseen (väri ja koko) haluat vaihtaa jotta se voidaan varata sinulle.

Lähetän vaihtotuotteen sinulle heti kun väärä tuote on saapunut takaisin. Tämä tarkoittaa keskimäärin viikkoa siitä, kun lähetät tuotteen takaisin Lily & Noaan.

Turhien palautuksien ja vaihtojen välttämiseksi, ota minuun yhteyttä esimerkiksi sähköpostitse info@lilynoa.fi. Pyrin auttamaan parhaani mukaan!

Kysyä voit myös facebookissa. Vastaamme viesteihin päivittäin klo 7-22 välillä.


Reklamaatio

Huomaa, ettei palautusajat koske lakisääteistä reklamaatio-oikeutta. Jos tuotteen laadussa esiintyy virhe, voit olla yhteydessä myös palautusajan päätyttyä. Olemme tarkkoja tuotteemme kestävyydestä, joten jos tuote ei kestä normaalia käyttöä oikein huollettuna (esim. pesuohjeiden noudattaminen) voit reklamoida sähköpostitse info@lilynoa.fi.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaaminen onnistuu verkkokaupan ostoskoria käyttämällä. Voit tilata ilman rekisteröitymistä.
Voit käyttää tilaamiseen myös sähköpostia info@lilynoa.fi mikäli ostoskorin käytössä esiintyy ongelmia. 

Hinnat ovat esillä tuotteiden yhteydessä. Tuotteisiin sisältyy arvonlisäveroa 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Rekisteri- ja tietosuojaseloste antaa tarkemmat lisätiedot henkilötietojen käsittelystä.

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme.

Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Tehdyt tilaukset toimitetaan kuljetukseen samana tai seuraavana arkipäivänä. Mahdollisista poikkeuksista mainitaan kaupan etusivulla.


Huomaa, ettei paketin noutamatta jättäminen ole sama asia kuin palauttaminen! Noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme 10€ käsittelymaksun. Posti säilyttää paketteja noutopisteessä 7 vuorokautta, matkahuolto ja schenker 14 vuorokautta. Nouda pakettisi säilytysajan puitteissa tai tee ilmoitus tilauksen peruutuksesta.
Ellei saapumisilmoitusta kuulu, voit aina olla yhteydessä minuun niin selvitetään yhdessä missä paketti matkaa.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita